16 Eylül 2011 Cuma

Mimlendim - Nurturia

Sevgili Nurturia arkadaşım Codid yani çılgın tekme beni mimlemiş… Konu mu ? Tabi ki Nurturia!

Ablamdan duyup üye olmuştum ama hamileliğim boyunca, hatta İdil 1 aylık olana kadar bir daha siteye giriş yapmamıştım aslında…

Şimdi mi? Başucu kitabım oldu… Çok şey öğrendim, azıcık da olsa bildiklerimi paylaştım… Yeni ve çok güzel arkadaşlarım oldu sayesinde aynı dili konuştuğum… Kimi yakında, kimi uzakta bir sürü arkadaşı oldu kızımın… Merak ettiğim bir şey olduğunda telefona sarılmak yerine güncelleme girip altına yazılan yorumlarda cevap arar oldum… Kızımın verdiği tatlı yorgunluğu, orada atar oldum üzerimden… Diğer annelerin sevincine, üzüntülerine ortak olur oldum… Kızımdan başka çocukların ilkleriyle de yüzümde tatlı bir tebessüm oluşur oldu…Annelik onunla daha keyifli, daha rahat oldu…

Veeee, beni takip eden tüm Nurturia annelerini mimliyorum


Hiç yorum yok: