4 Mart 2012 Pazar

Mucize


Herkesin bir mucizesi var derler ya, benim de mucizem sensin. Beni anne yapanımsın sen, içimi tarifi imkansız duygularla dolduranımsın… Doğdu doğacak derken nasıl da geçmiş koskoca bir yıl… Nasıl da alışmışım sana, nasıl da içime sinmişsin.

Çok şey var aklımda yazmak istediğim… O kadar çok ki, hiçbir şey yazamıyorum. İçimde bir duygu seli, sözcüklere vuramıyorum…

Zormuş anne olmak, kaygılarla yaşamak, birken iki, ikiyken tek olmak… Zor ama dünyanın en güzel şeyiymiş…

Şimdi ve sonrası için tek bir şey diliyorum Allah’tan… Hayat sana hep benim gözlerimle baksın…


5 yorum:

Adsız dedi ki...

Annesinin inci tanesi annenin de dediği gibi hayat sana hep annenin gözleriyle baksın!Her daim mutlu huzurlu ol...Mutlu yıllar tatlı idil

Aso

ayak izleri-sevgi dedi ki...

maşallah ya nasılda güzel çıkmış resimde.. allah bütün çocuklarımıza güzel günler göstersin, iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah..

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok tatlı yanakları var ısırabilir miyim:)

Sen Gelince dedi ki...

Amin:) Sana da hep benim gözlerimle:)

banushka dedi ki...

N egüzle demiş annen... hayat sana hep annenin gözlerinden baksın tatlı İdil :) nice sağlıklı, huzurlu, mutlu yaşların olsun.